Monday, August 2, 2010

RAYUAN DERMA PEMBINAAN MASJID MADRASAH MISBAH AL-FALAH


Madrasaha Misbah Al-Falah telah diasaskan oleh arwah datuk saudara saya Tuan Guru Haji Omar Zuhdi Bin Saleh pada 1958. Madrasah ini lebih dikenali dengan nama Pondok Lanai. Madrasah yang dibina dengan kayu sedang dalam peringkat naik taraf kepada masjid dengan binaan konkrik. Anggaran kos yang telah dibuat oleh pihak pemaju ialah RM 981,000.00. Sumbangan umat Islm amat dialukan. Derma boleh dilangsungkan ke dalam akaun-akuan berikut:
1. BIMB 02048010013408 atas nama Madrasah Misbah Al-Falah
2. BIMB 02048010010597 atas nama Jwt. Pembangunan Madrasah Misbah Al-Falah

100% sumbangan anda sampai kepada pihak madrasah. Tiada komisyen kepada pengutip kerana itulah salah satu sumbangan saya kepada pondok tempat lahir saya yang sekarang diterajui oleh sepupu emak saya iaitu Ustaz Md Mokhtar Bin Haji Omar Zuhdi.

Jika anda perlukan resit resmi, sila emelkan butiran berikut kepada saya:
1. Nama
2. Alamat
3. Tarikh bank-in
4. Masa bank-in
5. Jumlah dibank-in

Di atas kesudian anda menghulur derma, didahului dengaan ucapan jazakallahu khairan kathira.

Daripada,
Ustaz Md Zuki Bin Hashim
Pensyarah
IPG Kampus Sultan Abdul Halim, Sungai Petani, Kedah

Telefon: 019-4813565
Telefon Madrasah: 04-4791701

No comments:

Post a Comment