Sunday, February 27, 2011

INTERAKSI BERSEMUKA MAC 2011

Assalamualaikum.
Kepada semua Guru Pelatih Program LPBS KPLI j-QAF Ambilan Januari 2011,
adalah dimaklumkan bahawa pihak IPG KPM telah membuat keputusan bahawa interaksi Mac 2011 akan dilaksanakan bagi menggantikan interaksi bersemuka pada bulan Ogos/September disebabkan curi sempena sambutan Hari Raya Fitrah 2011.

Sehubungan dengan itu anda dikehendaki mengambil perhatian terhadap perkara-perkara berikut:

1. Menghantarkan alamat sekolah masing-masing kepada penyelaras program ( Ustaz Md Zuki ) melalui faksimili surat penempatan ke talian 04-4218582 dengan kadar segera untuk membolehkan pihak Jawatankuasa KDC menghantar surat panggilan kepada anda. Surat penempatan anda diperlukan sebagai dokumen rujukan. Walaupun begitu maklumat yang telah diemelkan kepada penyelaras telah diambil maklum. Terima kasih kepada yang cekap dan pantas bertindak.

2. Jika anda tidak menerima surat panggilan menghadiri interaksi pada Mac ini, maka ambil perhatian bahawa anda diwajibkan hadir interaksi tersebut juga.

3. Anda dikehendaki menelaah modul-modul sebelum menghadiri interaksi. Untuk interaksi kali ini ia tetap bermula dengan modul pertama yang melibatkan modul major (Pendidikan Islam/Bahasa Arab) dan minor (Pendidikan Islam/Bahasa Arab). Untuk interaksi kali ini minor Pengajian Al-Quran tidak dilibatkan.

Sekian, harap maklum.

1 comment:

  1. terima kasih di atas tindakan cepat penyelaras j-qaf

    ReplyDelete